Kus van de dood

Zijn ogen zijn lichtbruin, net als zijn haar. Maar ze zijn... leeg. Ik heb nog nooit zulke ogen gezien... doods... glazig. Als poppenogen.

De rijke Eve Klein heeft behalve haar miljoenen ook een sterke en angstaanjagende gave van haar moeder geërfd: helderziendheid. Eve ziet haar begaafdheid als een vloek, die haar berooft van haar vloek. Haar echtgenoot Sam durft haar niet meer aan te raken, bang voor wat zij zal 'zien', en verlaat haar.

In een poging Sam terug te winnen volgt Eve hem naar zijn nieuwe huis in het uitgestrekte bos van Raven Lake. Daar is ze, door haar gehate helderziendheid, 'getuige' van een gruwelijke moord. Eve is de enige die de moord heeft gezien - en de enige die weet hoe de moordenaar eruit ziet. Zijn emotieloze ogen lijken haar te volgen waar ze maar gaat en drijven haar tot wanhoop.

Eve's beschrijving brengt politie-inspecteur Latovsky dichter bij de moordenaar, die op zijn beurt een meedogenloze jacht op Eve opent. En zelfs Eve kan niet weten wat de man met de dode ogen zal doen als hij haar vindt...

Is Kus van de dood het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kus van de dood