Kwestie van tijd

Kwestie van tijd

Gelezen 48 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 6
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0
Een brute straatroof. Een inbraak. Bedreigende teksten, geklad op de muur van de kinderkamer. Voor de Amsterdamse Hjørdis (Jur, voor vrienden) is dit het teken aan de wand dat haar man Camiel het leven van hun dochtertje Puck in gevaar brengt. Met het kind ontvlucht ze de stad, adres onbekend. Ze is vastbesloten een nieuw bestaan op te bouwen in de anonimiteit van een dorp. Veilig en onbereikbaar. Maar de rust van het platteland is bedrieglijk. Net als ze denkt haar leven weer onder controle te hebben, voltrekt zich een drama en wordt haar ergste nachtmerrie werkelijkheid.

Literaire thriller
De Crime Compagnie
01 januari 2006
20 mei 2012

Schreeuwt om verfilming

door: Gerd Boeren 1 like
Het eens zo succesvolle leven van Hjørdis -vreemde naam, maar ze heeft dan ook een Deense vader- is een hel geworden. De drugsverslaving van haar man bracht hen op de rand van een financiële afgrond en ze voelt de hete adem van criminele schuldeisers in haar nek. Als die haar dochtertje Puck...

Reacties op: Kwestie van tijd