Kwetsbaar
  Lees een fragment   Luister een fragment

Kwetsbaar / Caleidoscoop

Rank 1643 Gelezen 897 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 299 Favoriet 53 Recensies 80
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Kwetsbaar verscheen eerder als Caleidoscoop (2010).

Vroeg of laat wordt de rekening voor oude fouten alsnog gepresenteerd. Zo ook bij Janine, de mooie en ambitieuze eigenaresse van Club Mercury. Als haar grote liefde voor de deur van de succesvolle dansgelegenheid wordt vermoord, stort haar wereld in. Wie wilde hem dood? Is haar leven en dat van haar dochter ook in gevaar? En waarom blijft haar verleden haar zo hardnekkig achtervolgen?

Thriller
De Crime Compagnie
01 december 2010
07 oktober 2021

Het is noodzakelijk om voldoende tijd te voorzien voor dit boek. Het lezen staken is vrijwel onmogelijk!

door: Katleen Scheers 2 likes
Linda Jansma's schrijverscarrière gaat haar voor de wind. Op haar 12de stuurde ze al verhalen naar een uitgeverij. In 2009 haalt ze de 5de plaats in de schrijfwedstrijd het Beste Manuscript. Vervolgens publiceerde ze met Caleidoscoop haar 1ste thriller bij Verbum Crime. Naast het werken aan haar...

Reacties op: Kwetsbaar / Caleidoscoop