Kyona - Like Me

Kyona - Like Me

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 3
Junior   Topics 0
Kyona zit op school met de populaire Camille en de knappe Vince. Wanneer Carolien ‘Caro’ Timmers in het SAS arriveert,
verandert alles. Hoewel, voor Kyona was er de afgelopen jaren al veel veranderd. Camille was haar bestie tijdens de lagere school, on-af-scheidelijk waren ze. Tot ze ineens werd ingeruild voor een paar andere vriendinnen.
Dit boek vertelt het relaas van Kyona, haar vriendschap met Camille en geeft inkijk in haar duistere gedachten. Een verhaal van Kyona, voor de verhalen in de reeks.

#LikeMe is een Vlaamse jeugdserie van Fabric Magic en wordt uitgezonden op Ketnet. De serie gaat over de avonturen van
een groep tieners in een middelbare school. De reeks heeft een hoog musicalgehalte: er klinken bewerkingen van Vlaamse en
Nederlandse klassiekers. De serie was een instant hit op Ketnet dit voorjaar.
Kind & Jeugd
Borgerhoff & Lamberigts
28 juni 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 16,99

Lezersrecensies (3)

#LikeMe! (2)

door: FrederikD85 1 like
In het boek Kyona, leer je het personage, dat zich in de serie vooral op de achtergrond bevindt, beter kennen. Ik had niet het gevoel dat ik een jeugdboek las. Een mooi en bij momenten ontroerend verhaal. Ik hou van deze schrijfstijl!

Mooie aanvulling op de serie

door: annannette 1 like
De serie #likeme heeft een hele grote gunfactor. Alle acteurs zijn jong en zitten vol passie en energie. En er is altijd wel een karakter, een verhaal waarin we onszelf herkennen zoals we waren (of nog zijn) op de middelbare school. Daarnaast zit het verhaal vol bekende, en minder bekende,...

Kyona

door: lyndsey-carlier 2 likes
Leuk boek om te lezen , leest ook vlot en fijn om op deze manier kennis te kunnen maken met haar familie en ook weet je nu waarom ze zo deed op het einde van de serie waarom ze dit deed met camillie