Laat je betoveren

Laat je betoveren

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Marianne Williamson houdt in Laat je betoveren een gepassioneerd pleidooi voor de heilige, romantische liefdesrelatie, die het antwoord is op onze behoefte aan avontuur, zingeving, magie en een diep contact. Het wordt tijd dat we het idee van de heilige relatie omarmen! Een liefdevolle relatie kan de hemel op aarde zijn, maar dat is hij pas als de partners zich heilig voornemen om elkaars onschuld te blijven zien. De heilige relatie heeft een wonderbaarlijke, alchemistische kracht die je zwakheden verandert in sterke punten, je tranen verandert in geniale invallen, je bevrijdt van je ketenen en je de kans geeft om eindelijk je gepassioneerde zelf te zijn. 'Marianne Williamson heeft weer een magisch meesterwerk geschreven... Als je klaar bent voor een helende, verheffende ervaring kan dit boek de manier waarop je omgaat met je partner voor altijd veranderen.' Maryel McKinley, Whole Life Times
Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen