Laat mij maar schuiven

Na elf jaar huisje-boompje-beestje is Rory weer single. Haar ex Martin was geen feestbeest maar ze kon wel altijd op hem rekenen - dacht ze. Tot Rory ontdekt dat z?lfs de suffe Martin absoluut onbetrouwbaar is. Nu, op haar negenentwintigste, moet ze proberen haar liefdesleven en haar carri?re bij het deftige woonmagazine Country House weer op poten te krijgen. Misschien kan ze iets leren van een 'foute' man, zo'n snelle gladjakker die heel goed weet wat er te koop is en overal de weg weet. Ja, dat wordt Rory's nieuwe missie: zoveel mogelijk afspraakjes maken met de meest onbetrouwbare types. Spannend!

Is Laat mij maar schuiven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Laat mij maar schuiven