Lang leve Trump

Rank 3968 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Lang Leve Trump. Een dieet van Coca-Cola en Big Macs. Geblondeerd en gebruind. Een New Yorks accent. Donald Trump is op en top Amerikaans. Op deskundige en spitsvondige wijze beschrijft Raymond Mens de trends achter Trump. De zakenman bouwt aan zijn dollardoctrine in een tijd waarin steeds meer kiezers en beleidsmakers Amerika op één plaatsen. Zijn overname van de Republikeinse partij komt op het moment dat de club stuurloos is. De elite in Washington ziet hem als een familievriend die hun feestje plotsklaps verstoort. Zijn kiezers ervaren hem als een frisse wind, ook al is hij alleen eerlijk wanneer het hem uitkomt. De voorbeelden uit speeches, debatten en interviews schetsen een intrigerend beeld van de werkwijze van Amerika's 45e president. Het tijdperk Trump dendert door, ook als hij er niet meer is. Zijdelings beschrijft Raymond zijn ervaringen met de Verenigde Staten.

24 augustus 2020
02 oktober 2020