Lannoo's Autoboek - Nederland, België en Luxemburg

Lannoo's Autoboek - Nederland, België en Luxemburg

Ze liggen in het hart van Europa en zijn echt koninklijk van aard: Nederland, België en het kleine Luxemburg.
De drie landen zijn verbonden door een gedeelde geschiedenis maar kunnen toch niet meer van elkaar verschillen. Nederland pakt uit met zijn zandstranden en duinen, de windmolens, grachten en tulpenvelden en grote steden als Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
België doet daar zeker niet voor onder. Uiteraard kent iedereen Brussel, Antwerpen, Brugge en de Vlaamse Meesters, maar het koninkrijk heeft nog veel meer te bieden. Hier domineren machtige belforten de oude stadscentra, vormen begijnhoven ware stilteplekken en lonken de Ardennen met prachtige natuur.
En dan is er nog het kleine Groothertogdom Luxemburg, dat trots is op zijn zelfstandigheid en verscheidenheid.

Lannoo's Autoboek Nederland, België en Luxemburg staat garant voor duidelijke cartografie, deskundige informatie en prachtige fotografie.

Reizen & Talen
Lannoo