Suzanne Vermeer_Lawinegevaar

VN:

Lawinegevaar

Gelezen 680 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 260 Favoriet 14 Recensies 12
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 2   Topics 0

Advocate Chantal Donkers breekt definitief door als succesvol strafrechtadvocate na het winnen van een spraakmakende zaak die veel media-aandacht genereert. Ineens hoort ze bij ‘de groten’ en is ze een graag geziene gast in nieuws- en actualiteitenprogramma’s. Dat de roem ook een keerzijde heeft, ontdekt ze als ze te maken krijgt met een stalker.
Om even te ontsnappen aan alle stress en drukte boekt Chantal een skivakantie naar Zwitserland met haar vriend Niels. Maar een week voor vertrek gaat ’s avonds de deurbel. Er staat een meisje op de stoep dat beweert de dochter te zijn van Chantals jongere zus Amber. De zus met wie ze al ruim tien jaar geen contact meer heeft. Het meisje stelt zich voor als Fenna en stapt naar binnen met de woorden: ‘Mama zegt dat ik bij jou veilig ben.’

Thriller
A.W. Bruna Uitgevers
15 november 2016
15 november 2016

Een echte Vermeer

door: Sanne 1 reactie

Met de kou in aantocht is het voor thrillerkanon Suzanne Vermeer weer tijd voor een boek dat zich afspeelt in winterse taferelen. De schrijfster, of wie er ook maar achter dit pseudoniem schuilgaat, behoeft geen verdere introductie. Wie kiest voor een boek van Vermeer is niet op zoek naar...

Reacties op: Lawinegevaar