Sneeuwexpress

Rank 2424 Gelezen 465 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 298 Favoriet 16 Recensies 13
Thrillers & Spanning Lijsten 4 Spots 3 Top25's 2   Topics 0

Zakelijk gaat het Anna van Laarhoven voor de wind. Als directrice van imagobureau Up-Grade! rekent ze voornamelijk BN’ers tot haar clientèle. In haar privéleven gaat het er wat minder rooskleurig aan toe. Ze vermoed dat haar man Julian een affaire heeft, haar zoon Levi is door de politie opgepakt vanwege een poging tot inbraak en haar dochter is een dwarse puber met wie geen land te bezeilen is. Tijd dus voor wat family time.
Anna boekt een skivakantie naar het Oostenrijkse Kirchberg, waar ze met de trein naartoe zullen reizen. Door problemen met een nieuwe cliënt is ze echter genoodzaakt haar gezin vooruit te sturen en zelf later te komen. Maar wanneer ze een paar dagen later bij het chalet in Kirchberg arriveert, is het hele huis overhoopgehaald en haar gezin spoorloos. Op tafel ligt een briefje:Geen politie, anders vallen er doden.

Thriller
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
22 oktober 2019
22 oktober 2019