Leer mij Walter kennen

Hoe reageert u als u te horen krijgt dat de jongen met wie u een verhouding heeft uw zoon is? Grijpt u naar de Drion-pil, werpt u zich in een
vijver vol krokodillen of zet u uw laptop aan en probeert u al schrijvend inzicht te krijgen in hoe het zover heeft kunnen komen?
De hoofdpersoon van Leer mij Walter kennen kiest voor het laatste.
Als een mannelijke prostitué wordt uitgenodigd op de verjaardag van Walter – zijn geliefde en tot zijn grote schrik ook zijn zoon –
heeft hij vierentwintig uur om te kiezen: blijft hij de handelaar in betaalde liefde die van minuut tot minuut leeft of aanvaardt hij zijn eeuwige
rol als vader? Vanuit het perspectief van een eigengereide escort vertelt Aristide von Bienefeldt het onalledaagse liefdesverhaal van twee
mannen die nooit voor elkaar bestemd waren. Of misschien toch wel?

Is Leer mij Walter kennen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leer mij Walter kennen