LEKKER anders

Anouk Ellen Susan
Nederland en Duitsland zijn buurlanden die economisch sterk van elkaar profiteren. Vooral in de grensregio‘s is er sprake van een intensieve samenwerking. Maar hoe goed verloopt die samenwerking daadwerkelijk? Zijn de buurlanden echt zo close?
De afstand tussen de beide landen is weliswaar klein, maar de culturele verschillen zijn groot. Zowel op professioneel vlak als in het dagelijks leven kan dit in beide culturen eenvoudig tot miscommunicatie en misverstanden leiden, waardoor mooie kansen onbenut blijven.
Hoe komen we tot een succesvolle samenwerking en kunnen we optimaal profiteren van elkaars nabijheid?

Is LEKKER anders het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op LEKKER anders