Lekker laten lullen

Lekker laten lullen

Rank 6788 Gelezen 20 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 1

Dè opvolger van de millennial-bestseller Zeik niet zo

Als je dertig bent, word je geacht je het leven wel zo'n beetje uitgevogeld hebben. Een vast contract, koophuis, stabiele relatie, helder hoofd. Niet meer zomaar op vrijdagavond om drie uur 's nachts met je gezicht over de straatstenen schuren. Je weet het verschil tussen pinot grigio en pinot gris, en hebt Ali B. (met tegenzin) uit je muziekcollectie geschrapt. Je toekomstige kinderen staan keurig ingeschreven bij de opvang, pensioen is op orde, vijfdeurs auto en hond in de pocket. Je bent, kortom, volwassen.

Nou, lekker laten lullen, zeggen Suzette Hermsen (1987) en Lianne Marije Sanders (1988). Ze doen heus pogingen zich verantwoordelijk te gedragen (afval scheiden) of zichzelf te vinden (Lianne las alle zelfhulpboeken van bol.com in een poging haar burn-out te boven te komen), maar bovenal doen ze maar wat. Zonder vijfjarenplan. Maar met een fles pinot grigio. Want gris, dat kende Suzette tot deze aanbiedingstekst niet eens.

Nieuw Amsterdam
18 juni 2019

Hebban recensie

Lekker blijven lullen, meiden

door Annelieke op 20-07-2019

Lekker laten lullen – en dan ben je dertig is het heerlijke vervolg op de bestseller Zeik niet zohet echte leven van de millennial van Suzette Hermsen en Lianne Marije Sanders. Schreef bij Zeik niet zo verslaggever en redacteur Anouk Remper nog mee, dit millenial-crisisboek schrijven Suzette en Lianne met zijn tweeën. Ook zonder de ervaren en vlotte schrijfstijl van Remper zetten zij hier een...