Lekker lezen Eva, de vriendin van mijn vriend

Een boek dat lekker wegleest over voetballen, vriendschap en liefde. Speelt in op de leefwereld van jonge tieners. Vanaf 12 jaar. Alex en zijn beste vriend David zijn gek op voetballen. Het is Davids grote droom om profvoetballer te worden, en zijn vader doet er alles aan om hem een junior profcontract te bezorgen. Sinds kort heeft David een vriendin: Eva. Wanneer David Alex en Eva aan elkaar voorstelt, voelt Alex iets wat hij nog nooit gevoeld heeft. Is hij verliefd op Eva? Maar zij is de vriendin van zijn beste vriend! Alex schuift zijn gevoelens opzij. Tijdens een weekje aan zee merkt hij evenwel dat David en Eva op veel vlakken van elkaar verschillen...

Is Lekker lezen Eva, de vriendin van mijn vriend het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker lezen Eva, de vriendin van mijn vriend