Lekker lokaal

Ons land is een goudmijn voor lekker eten en mooie producten als je weet wat er verbouwd wordt én wat je ermee moet doen. Koken met lokale seizoensproducten is lekker en supervers. Daarnaast steun je zo lokale boeren, verminder je voedselkilometers en bevorder je de biodiversiteit.

Laura de Grave vertelt in Lekker lokaal waar je de beste producten bij jou in de buurt kunt vinden en hoe je daar vervolgens de lekkerste vegetarische gerechten mee maakt. Ze geeft de Nederlandse keuken een moderne, creatieve twist: wat dacht je van zelfgemaakte pannenkoekentaart, vegetarisch zoervleis of wortel-worstenbroodjes?

Is Lekker lokaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker lokaal