Lena haar pad

Lena haar pad

Lena, een nuchtere meid die net zoals zoveel mensen loopt te stoeien met de invulling van haar leven, ziet het niet meer zitten. Alles lijkt te mislukken. Tot ze op een dag opeens merkt dat ze contact heeft met haar spirituele begeleider, haar gids. Vanaf op moment gaat zij een geweldige ontwikkeling in. Ze krijgt lessen voorgeschoteld van haar gids en wordt zich zo bewust gemaakt van haar emoties, gevoelens en angsten. Ze leert hoe ze deze een plekje kan geven om vervolgens aan deze angsten voorbij te stappen en eindelijk de echte liefde te ervaren. De liefde die ze zo had gemist. Ze leert te luisteren naar haar hart en begint te proberen om haar hartenwensen in vervulling te laten gaan. Haar angsten veranderen langzaam in liefde!

Om dit te leren krijgt ze alledaagse zaken voorgeschoteld waarbij haar bewust gemaakt wordt hoe ze hier normaal gesproken op reageert. Haar gids helpt hiermee en geeft mooie adviezen, tips en liefdevolle boodschappen. Maar is het eigenlijk wel haar gids die ze hoort of is het iemand anders... Een verhaal over verlichting, maar dan op een aardse manier en toepasbaar voor iedereen.
Religie & Spiritualiteit
Brave New Books