Let love rule

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1

Let Love Rule is Lenny Kravitz' eigen terugblik op de eerste vijfentwintig jaar van zijn leven. Dat doet hij eerlijk, beschouwend en met veel humor. Het is het verhaal van een buitengewoon creatieve jongen voor wie de muziek door de moeilijkheden op school en de extreme spanningen thuis zijn redding betekent. Lenny schrijft over zijn muzikale groeiproces waardoor hij uiteindelijk een meesterlijke songwriter, producer en performer wordt. Wij zijn getuige van zijn spirituele groei en zien hoe sterk Lenny's ziel in zijn muziek doorklinkt. Lenny wordt omringd door buitengewone mensen: zijn vader Sy; een invloedrijke nieuwsproducent; zijn moeder Roxie Roker; een televisiester; en Lisa Bonet; de jonge actrice die zijn muze zou worden. De hoofdrol is natuurlijk weggelegd voor Lenny die ondanks zijn brandende ambitie de ene na de andere platendeal afwijst totdat hij zijn eigen stem gevonden heeft.

Kosmos, Uitgevers BV
01 januari 2020