Leven met wind mee

In ‘Leven met wind mee’ laat bestsellerauteur Jelle Hermus op een verfrissende manier zien hoe we kunnen leven met minder drama en meer rust in ons hoofd. Hij leert ons dat gedachten de oorzaak zijn van bijna al onze problemen. Als we onze gedachten minder serieus nemen, kunnen we onze problemen een stuk minder ellendig maken.

‘Leven met wind mee’ is een gids vol met praktische tips en rake metaforen die we gewend zijn van Jelle Hermus. Ontdek hoe je stopt met piekeren, meer mindfulness ontwikkelt en leert leven met wind mee.

Jelle Hermus (Delft) is oprichter van het succesvolle platform soChicken.nl, waar jaarlijks 8 miljoen mensen broeden op een leuker leven. Het is zijn missie om onze samenleving liefdevoller te maken.

Recensies (11)

Meer recensies

Is Leven met wind mee het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leven met wind mee