Leven zonder beperkingen

?Niet enkel ik, ook jullie vechten dagelijks. Misschien hebben jullie een gebroken hart, of gaan de zaken niet goed, of een ongelukkige jeugd, of zijn jullie niet zeker van jezelf. Dat gevecht is niet slecht. Hoe groter de strijd, hoe groter de triomf.?
Nick Vujicic is een waar fenomeen. Hij brak door op YouTube en spreekt regelmatig voor grote massa?s mensen all over the World. Van schoolkinderen tot zakenlui. Veel mensen voelen zich door zijn boodschap ge?nspireerd. Nick is een man die zonder armen en benen is geboren als gevolg van een zeer zeldzaam syndroom. Sinds zijn 18e is hij begonnen voor groepen mensen te spreken. Nadat hij op zijn 24ste verhuisde van Australi? naar Los Angeles nam zijn bekendheid een vlucht. De man van hoop brengt in Leven zonder beperkingen een duidelijk christelijk ge?nspireerde boodschap. Hij verkondigt dat grenzen relatief zijn en dat je je niet moet laten beperken door je schijnbare fysieke of mentale onmogelijkheden. Zijn leven laat zien dat je zaken kan bereiken, al is het met vallen en opstaan.

Recensies (1)

Is Leven zonder beperkingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leven zonder beperkingen