Libanon 24/7

Libanon 24/7

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In een serie meeslepende reportages schetst Martijn van der Kooij een modern, sensueel en vooral verwarrend land. Hij gaat langs bij Hezbollah, duikt in het nachtleven van mondain en gay Bei¬roet, beleeft een spannend avontuur in ‘tricky’ Tripoli en zoekt naar een verborgen synagoge. ‘Libanon 24/7’ is een onalledaags portret van een land dat cultureel en historisch nauw verbonden is met Europa.

Dit boek is de opvolger van Alle dagen Libanon. Libanon 24/7 bevat geactualiseerde bezoek- en reistips en een apart hoofdstuk voor LHBTQ-reizigers. Voor wie Libanon wil be¬zoeken, vormt dit boek de ideale voorbereiding.

‘De mozaïek van Libanon is in dit boek in al zijn kleurschakeringen treffend opgetekend.’ Sigrid Kaag, minister van Buitenlandse Zaken en oud-VN-gezant voor Libanon.

'Prachtig sfeerbeeld van Libanon, dat voor de goed geïnformeerde toerist een topbestemming is.' Hester Somsen, ambassadeur van Nederland in Libanon

‘Mooie verhalen, met onbevangen blik opgetekend, over een buitengewoon verrassend deel van de Arabische wereld.’ Hans Luiten, auteur van ‘Begrijp jij het Midden-Oosten nog?’
Reizen & Talen
BigBusinessPublishers
01 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,00 Bestel het e-book € 9,95