Lichaam van licht

Lichaam van licht

Gelezen 57 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 17 Favoriet 2 Recensies 5
Young adult Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
Na zijn middelbare schoolexamen gaat Jonas studeren en op kamers wonen. Dat lijkt heel goed te gaan, maar hij besteedt ook steeds meer tijd aan gamen. Hij wordt hoe langer hoe beter in het spelen van The Rift en voelt zich in de virtuele wereld meer thuis dan in de echte. Hij verwaarloost zijn studie, gaat niet meer naar zijn ouderlijk huis en liegt tegen iedereen om hem heen om maar door te kunnen gamen. Een doorbraak als profgamer ligt binnen handbereik, dus waarom zou hij 's nachts nog slapen?

Jelmer Soes is docent, schrijver en recensent. Zijn debuut Risk werd enthousiast ontvangen: 'origineel en aanstekelijk' (de Volkskrant), 'een intrigerende jeugdroman die door het hoofd blijft spoken' (jaapleest.nl).

Slashboeken zijn boeken die geschreven zijn op basis van het waargebeurde levensverhaal van een bijzondere jongere.

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Querido Kinderboek
04 januari 2017
04 januari 2017
9789045119977 , 9789045120072

Marloes Auteur

Een boeiende anonymous in een tijd vol gamers

door: Marloes 1 like

‘Meestal is die jongere, de ‘verteller’, er eerst, en gaat de schrijver aan de slag met zijn verhaal.’ Dit is het concept van de steeds groter wordende ‘Slash’-serie; de jongere vertelt zijn verhaal en de schrijver schrijft. Jelmer Soes hanteert voor Lichaam van licht, het nieuwe deel in de serie,...

Reacties op: Lichaam van licht