Licht-ingevingen

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 1
Het is aan ons het proces aan te gaan om in onszelf te keren en te onderzoeken waar ons licht is. Het licht vanwaaruit wij eindeloos kunnen putten om werkelijk te zijn wie we van oorsprong zijn. Deze weg mag ieder voor zich gaan. Ik noem het de weg van het Licht, het donker niet schuwend: het donker en het licht in jezelf omarmend en met elkaar verenigend. In elk verhaal dat ik heb geschreven is het Licht al voelbaar. In de vele channelings is de innerlijke kracht die ieder van ons bezit zichtbaar, evenals de steun die we daarbij krijgen vanuit de Lichtwereld.
Marit Karssens doet in dit boek verslag van de innerlijke weg die zij de afgelopen jaren heeft afgelegd. Ze begint met de beschrijving hoe ze in 2010 voor het eerst bewust in 'contact' met Herrezen Meester Kuthumi stond en in de jaren daarvoor stap voor stap de 'weg naar binnen' is gegaan. In het tweede deel staan 33 channelings met elk bemoedigende woorden voor iedereen die deze boodschappen op waarde weet te schatten. Een extra aanvulling vormen 8 channelings die ze in de kersttijd geschreven heeft, met vaak een bijzondere lading en een boodschap van vrede en verstilling.
In het derde deel komen een aantal vragen en antwoorden aan bod, die buiten de algemene channelings om in de loop van de jaren door haar en anderen gesteld werden.
Een warm, bemoedigend en inspirerend boek.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit