Licht op Genezing

Licht op Genezing

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Zodra ziekte zich aandient, zijn we vanuit wanhoop geneigd om elke strohalm aan te grijpen. Wat moet je doen als je in paniek bent? Na de 'bijna dood ervaring' van haar man Paul, begint Lilian Ferru aan haar zoektocht naar wonderen. Dat brengt haar in contact met bekende genezers, die oplichters blijken te zijn. In dit boek maak je kennis met wat er achter de schermen van het spirituele wereldje zoal te koop is, en hoe gemakkelijk we bedrogen kunnen worden.
Alles verandert als Lilian tot haar verbazing ontdekt dat haar man contact heeft met Galactische Lichtwezens, en per toeval erachter komt dat hij een healer is. Paul brengt mensen liefdevol terug naar de essentie van wie ze zijn. Wat is de oorzaak van ziekte? Ben je in staat om jezelf te genezen? En zo ja, hoe dan? Wie is de dokter? Zijn we misschien zelf onze eigen heelmeester?
'Licht op Genezing' is geen doorsnee 'spiritueel' boek. Geen rozige teksten over positief denken, maar genezen vanuit de macht die jou is gegeven. Dit inspirerende boek vat niet alleen alle wijsheid samen, maar is ook de sleutel tot innerlijke vrede en geluk. Het gaat om werkelijke bevrijding, en niet alleen om verzachting van pijn. Paul heeft één machtige boodschap, die je leven zal veranderen.
Lilian Ferru heeft zes boeken geschreven, met allen een vijf sterrenwaardering op bol.com. Behalve auteur is zij beheerder van degoednieuwskrant.nl, stichting: jijbenteenwonder.nl, en het Angelfonds. Daarnaast is zij filmmaker, met interviews over zingeving en bewustwording.
Ook bestudeert Lilian al jaren: 'Een Cursus in Wonderen'.
Religie & Spiritualiteit
Piramidions