Lichtje.nu

â Dat Liefde zo krachtig is, dat ik geen enkele invloed of controle kon uitoefenen op wat zich daarbinnen in mij afspeelde, dat besef ik nu. Liefde is geen kwestie van willen, Liefde is alleen maar een kwestie van overgave, overgave aan iets dat veel groter is dan wij zelf.⠝
Katinka Manders realiseert zich op een dag dat zij haar grote liefde Gabor kwijt is. Dit boek gaat over â haar waarheid⠝ die haar van bovenaf is gegeven. Door het lef te hebben deze waarheid te volgen, is zij uiteindelijk gekomen bij wat ooit als â Mission Impossible⠝ werd bestempeld, namelijk het leven van de liefde met haar mannelijke zielshelft.
â Ik heb sterk het gevoel dat dit voor heel veel vrouwen geldt. Zij zijn hier om hun mannelijke zielshelft mee te nemen naar het Licht. Dat vraagt van ons vrouwen, dat we alles in dienst stellen om dit hogere doel te bereiken, maar wel zonder onszelf te verloochenen.⠝
Dat kan in haar ogen alleen als vrouwen hierin gesteund worden door het grote Licht. Het is een noodzaak voor alle vrouwen om hun lichtje aan te steken.Het is een waargebeurd liefdesverhaal waar iedereen kracht en inspiratie uit kan halen. Maar vooral is het een ode aan alle vrouwen!

Is Lichtje.nu het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Lichtje.nu