Lichtwerker

Lichtwerker

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1

Lichtwerker van Sahvanna Arienta is een boek voor gevoelige mensen die van uit licht en onvoorwaardelijke liefde leven en delen. Herken jij je hierin? Dan is dit een boek voor jou! Sahvanna Arienta laat zien dat gevoeligheid, intuïtie en empathie ontzettend krachtige instrumenten zijn. Ze geeft aansprekende voorbeelden van andere lichtwerkers en praktische tips hoe je als lichtwerker je kostbare bezit goed kunt beschermen. Lichtwerkers staan als geen ander open voor anderen en hun sprankeling is wat de wereld nu meer dan ooit nodig heeft, maar het is niet altijd even gemakkelijk.

Je hebt de bijzondere opdracht om licht en liefde te verspreiden. Je weet diep van binnen dat je hier niet zomaar op aarde bent. Is het jouw moment om te ontwaken als lichtwerker?

Religie & Spiritualiteit
AnkhHermes, Uitgeverij
22 oktober 2019
9789020216301 , 9789020216318

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,50 Bestel het e-book € 12,99

Lezersrecensies (1)

Leerzaam en heldere uitleg over energie

door: Margavdb 1 like
Voor wie op zoek is naar antwoorden over energie, goed zijn voor een ander en niet begrepen worden biedt dit boek een praktische uitleg van de verschillende niveaus van energie. Het is een toegankelijk, goed leesbaar boek en helder geschreven voor mensen die al enigszins bekend zijn met de materie....