Liefde in tijden van scheiding

Liefde in tijden van scheiding Over scheiden en opkrabbelenPep Degens is ervaringsdeskundige op het gebied van scheiden en opkrabbelen. Al noemt hij het zelf liever herhalingsdeskundige. Hij doorleefde binnen 35 jaar driemaal een lange relatie (het woord scheiden gebruikt hij liever niet). Dankzij zijn werk als trainer persoonlijke groei & geluk is hij niet in de goot beland, maar blijft hij overeind, likt zijn wonden en verwerkt zijn ervaringen in zijn leven, dit boek en in trainingsprogramma's over veerkracht, zelfvertrouwen en duurzaam geluk. In dit boek gaat hij op zoek naar de vragen achter elke echtscheiding: had je het kunnen voorkomen? Word je er uiteindelijk beter van? Kun je je ex achter je laten? En is Geluk alleen weggelegd voor de getrouwden onder ons, bij wie 'tot de dood ons scheidt' w

Is Liefde in tijden van scheiding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Liefde in tijden van scheiding