Liefde, lust en andere ongemakken

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 4
Feelgood   Topics 0

"Liefde, Lust en Andere Ongemakken"
Vier vriendinnen strijden voor geluk en zijn onlosmakelijk verbonden.
Het lot bracht hen samen, waar ze van elkaar getuige zijn van soms hartverscheurende drama's en onzekerheden.
Ontmoet Jeanine: mooi, jong, geslaagd en succesvol. Ze heeft het allemaal, behalve de liefde waarnaar ze hunkert. Kiest ze voor haar leidinggevende Victor? Voor badboy Samuel? Of toch voor Pelle, haar ex? Haar queeste naar liefde wordt voor Jeanine een ontdekkingsreis vol verrassingen, emoties, erotiek en bizarre wendingen. Loopt ze blind het ravijn in? Raakt ze de weg kwijt door de intriges van de sinistere Messaline de Beaumont?
Of blijft ze overeind dankzij haar hartsvriendinnen:
Mireille, lief en grappig, maar chronisch onzeker over haar uiterlijk. Leert ze van zichzelf houden? Of maakt ze een drastische keuze voor zichzelf?
Florine, gezegend met een verguld leven maar haar onvervulde kinderwens drijft haar tot wanhoopsdaden en buitenechtelijke seks. Zet ze hiermee alles op het spel?
Velma, robuust en nuchter. Zij wordt na jaren opeens onverwacht geconfronteerd met haar terminale zieke hippiemoeder. Laat ze haar toe in haar hart en leven?
Vier hartsvriendinnen. Vier levens vol intriges, seks en bizarre maar ook ontroerende ervaringen.

Feelgood
Boektriomf
28 juli 2017
28 juli 2017

Reacties op: Liefde, lust en andere ongemakken