Stilte graag!

Soms hilarisch, soms aangrijpend, soms fantastisch, soms fel realistisch, maar altijd ontroerend en onderhoudend, dat zijn de verhalen van Erik Le Romancier.
Le Romancier is een ware meester in het prikkelen van zijn publiek met korte, krachtige en vrijmoedige vertellingen over gewone mensen in ongewone situaties.
Met vlot geschreven en uiterst invoelbare verhalen als 'Stilte graag!', 'Mama ben jij een hoer?' en 'Vergulde pil' daagt Erik Le Romancier zijn lezers op humoristische, indringende en soms zelfs schaamteloze wijze uit tot nadenken over henzelf en hun leven.
En tot het tellen van hun eigen zegeningen...
'Stilte graag!' is smeuïg, sappig en sexy van de eerste tot de laatste bladzijde.
Ik draag mijn eerste boek, dit boek, 'Stilte graag!', op aan mijn overleden vader, die niet meer de luxe heeft dit moment en deze prestatie in fysieke vorm mee te maken, maar van wie ik weet dat hij het op zijn manier meekrijgt en van wie ik van ganser harte hoop dat hij trots op en blij voor me is. Papa, deze is voor jou!

Recensies (7)

Meer recensies

Is Stilte graag! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stilte graag!