Liefs uit New York

Rank 20 Gelezen 47 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 54 Favoriet 3 Recensies 3
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

Emma krijgt op haar werk de kans van haar leven: het evenementenbureau waarvoor ze werkt heeft een filiaal in New York dat zó goed draait dat ze meer mensen nodig hebben en zij is de gelukkige. De specifieke klus: het organiseren van een enorm kerstfeest voor een groot advocatenkantoor. Ondanks Emma’s jarenlange ervaring met de moeilijkste evenementen, loopt het in New York op zijn minst gezegd wat stroef. Wanneer als klap op de vuurpijl ook nog de live band afzegt, dreigt het hele feest in het water te vallen. Het toeval wil echter dat haar knappe, kerst-hatende buurman niet alleen in een bandje speelt, maar ook nog eens de sterren van de hemel kan zingen. Emma zet alles op alles om hem over te halen om op te treden op het kerstfeest. Zal het haar lukken om de Grinch-next-door in te laten zien dat haar favoriete feestdag toch niet zo verschrikkelijk is als hij denkt om zo haar baan te redden?

Feelgood
Liefs uit (3)