Een gevoelige snaar

WINNAAR BOUQUET SCHRIJFWEDSTRIJD 2020
De winnaars van de Bouquet Schrijfwedstrijd nemen ons mee naar prachtige locaties vol overweldigende vergezichten en intieme doorkijkjes. Naar landen waar je op elke straathoek de kans loopt straalverliefd te worden op een mysterieuze, adembenemend knappe voorbijganger die je betovert met zijn zinderende blik.
Elena mag als violiste optreden op een feest van de koninklijke familie in Schotland.  Onderweg naar het kasteel besluit ze even te stoppen en een verkoelende duik in zee te nemen. Het water is heerlijk verfrissend en ze geniet volop. Tot ze plotseling wordt beetgepakt en door twee sterke armen naar het strand wordt gesleept. De armen horen bij een gespierd, perfect, ja ronduit goddelijk lijf. Op de adembenemend knappe man die voor haar staat, zou ze zomaar verliefd kunnen worden, denkt ze.
Tot hij haar uitfoetert omdat ze volgens hem haar leven in gevaar heeft gebracht. Ze grist haar kleren bij elkaar en vertrekt, blij dat ze hem nooit meer hoeft te zien!
Maar dan wordt ze de volgende dag voorgesteld aan de koninklijke familie...
Lees dit sprankelende debuut en beleef de romantiek!

Is Een gevoelige snaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een gevoelige snaar