Liefs voor lila

Liefs voor lila

Rank 2476 Gelezen 63 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 43 Favoriet 0 Recensies 2
Feelgood Spots 1   Topics 0
Nieuw deel in de serie van Abbi Glines waarin de personages van Sea Breeze en Rosemary Beach elkaar
ontmoeten.

Lila Kate Carter is het zat om een label opgeplakt te krijgen van een stijf, keurig en goed maar kil meisje.
Want ze is helemaal niet kil. Ze is alleen niet onder de indruk van de verwende en egocentrische Cruz
Kerrington.

Lila heeft er genoeg van om te doen wat anderen van haar verwachten. Ze vertrekt uit Rosemary Beach en
gaat op avontuur. Op zoek naar zichzelf en naar een nieuwe toekomst. Tegelijkertijd is er Eli Hardy die niets meer met vrouwen te maken wil hebben. Hij wil na verschillende teleurstellingen zijn leven weer oppakken. Maar al twee weken na zijn voornemen ontmoet Eli Lila. Hij is onder de indruk van Lila’s opvallend goede stijl en
manieren. ’s Avonds danst hij met Lila. Maar de volgende dag weet hij niet meer wat er die avond gebeurd is.

Had hij teveel gedronken? Is er een kans voor Lila en Eli of botsen hun werelden? En wat te doen met de andere
geheimen en leugens?
Romantiek
Romantiek
Sea Breeze Meets Rosemary Beach (2)
Karakter Uitgevers B.V.
29 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Nieuw in juli!
01 juli 2019 51 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Even wegvluchten uit de hectiek van alle dag, met deze roman

door: Caroline Kuiper 1 like
Via Karakter uitgeverij kreeg ik deze roman toegestuurd, “Liefs voor Lila” van auteur Abbi Glines. Glines schreef al vele series en de serie Rosemary Beach en Sea Breeze vinden elkaar in de nieuwste serie Sea Breeze meets Rosemary Beach. Eerder verscheen al in deze serie “Als een...

Verandering van spijs doet eten

door: Joke Zwier 1 like
Wie al eerder boeken van Addi Glines gelezen heeft weet dat ze soft erotische verhalen schrijft. Voor Liefs voor Lila gaat dit ook op. Het is het tweede deel in de Sea Breeze meets Rosemary Beach serie. Het verteld het verhaal van een rijk beschermd opgevoed meisje Lila Kate Carter, die op een dag...