Kiro en Emily

New York Times-bestseller! Een e-book only voor de echte fans.

In 1992 is Kiro Manning, de leadzanger van Slacker Demon, een absolute superster. Met een platina album, totale dominantie van de hitlijst, uitverkochte concerten en onvoorstelbare hoeveelheden geld, kan Kiro alles - en iedereen - krijgen die hij maar wil.

Als een donkerharige, terughoudende schoonheid hem afwijst op een afterparty na een concert, is zijn eerste gedachte 'Wie denkt ze wel niet dat ze is?' meteen gevolgd door: 'Hoe maak ik haar de mijne?' Kiro houdt wel van een uitdaging, maar niet ieder meisje wil een relatie met een rockster. Vooral dit meisje niet.

Hij liet haar die nacht gaan, maar heeft haar nooit kunnen vergeten. En als ze elkaar weer ontmoeten, zweert Kiro dat hij haar niet nog een keer zo makkelijk laat gaan.

De wereld vereerde Kiro, maar hij vereerde dat meisje, dat alles werd waarvan hij niet wist dat hij ernaar op zoek was. Het enige meisje van wie hij ooit zou houden. Zijn Emily.

Is Kiro en Emily het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kiro en Emily