Liefste dagboek

Wat gebeurde er nadat de televisieserie ophield? Voor Sara eindigt haar leven niet met haar huwelijksdag Haar verdere avonturen lees je in Sara, mijn dagboek deel 3.

Op 24 juni beleefde Sara De Roose de dag van haar leven. Dan trouwde ze met Simon Van Wijck. Een huwelijksreis vol romantiek maakte Sara´s sprookje compleet. Maar dan volgt de dagelijkse werkelijkheid: de zorgen over het beleid rond het modehuis Présence, het kiezen van een nieuwe woonst, het leren leven in een huis zonder vake… Bovendien voelt Sara zich niet echt lekker, Een onverwachte gebeurtenis haalt hun gelukkig samenzijn helemaal overhoop, en Simon lijkt te vervallen in zijn oude gewoontes.

Kan het huwelijk van Sara en Simon standhouden? Welke rol speelt Jacob nog in Sara´s leven? En wat met Alexander, die wraakplannen heeft, en met Arne, die een eigen toekomst wil uitbouwen?

Is Liefste dagboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Liefste dagboek