Lievenswerk

In dit boek van woordknutselaar Davy De Witte maak je kennis met Corona de kat en Cassius de hond. Corona de kat brengt het ongeluksvirus onder ons. Dit venijnig beestje staat mensen naar het leven, brengt hun leven in gevaar. Gelukkig is er de hond Cassius die hen helpt opboksen tegen dit kwaad, tegen die duivelse kat. Hij verspreid l(i)evensmoed onder ons, waardoor iedereen eeuwig wil blijven leven. Wat komt er dankzij die lieve hond uit de mond van mensen met heel uiteenlopende beroepen? De garagist roept dankzij hem bijvoorbeeld de volgende leefie uit, een vurige levenswens: “Mijn motor sputtert nog lang niet, alles loopt op wieltjes.” De loper gaat nog niet door het lint, de tandarts bijt zich in het leven vast, de veerman wil niet naar de overkant, de DJ draait door, de indiaan heeft nog genoeg veerkracht. Van de horlogemaker is het uur nog lang niet geslagen. Een positieve kijk op het leven. Oneindig lang zullen ze l(i)even! +

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen