Lizzy Klaver en de ongeschreven brieven

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Spots 1   Topics 0

LIZYY KLAVER EN DE ONGESCHREVEN BRIEVEN NATHAN VAN DE WOUW Ken je dat gevoel? Het gevoel dat er iets staat te gebeuren wat alles zal veranderen? Nou, Lizzy Klaver had dat gevoel ook... En gelukkig kan ze het nog navertellen. Lizzy is wild, tegendraads en anders, anders dan elk meisje dat je ooit zult ontmoeten. Samen met haar enigszins vreemde vrienden, de irritant slimme Sam en de slungelige Gosse, gaat ze dit jaar voor het eerst naar een fantastische school. Maar daar is niets of niemand wat het lijkt, zeker de strenge Directeur Spierenburg niet. Hij verbergt een donker geheim in de kelder dat Lizzy maar beter niet had kunnen ontdekken. Om dit geheim te ontrafelen, moet Lizzy ontdekken wie ze werkelijk is. Wijzen de ongeschreven brieven haar de weg? Het avontuur dat op haar wacht, is al even magisch als gevaarlijk. Ze komt terecht in een raadselachtige wereld vol nieuwe, nog vreemdere vrienden. Maar kan ze die wel allemaal vertrouwen?

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar