Loenatik

Karen van Holst Pellekaan & Martin van Waardenberg Loenatik, ons boek In de psychiatrische kliniek Zonnedael wonen vijf patiënten: de schizoïde Majoor Breederoo, de nymfomane Bep Brul, vreetzak Fats, de paranoïde Mevrouw de Haas en de manisch-depressieve Dokter Doolittle. De vijf gekken uit de succesvolle VPRO-serie hadden al hun eigen boek, maar begeven zich nu ook op het witte doek! Daarom bieden wij u ter gelegenheid van de première van de film Loenatik de Moevie op 10 oktober 2002 het knotsgekke Loenatik, ons boek, nu aan voor de geweldige actieprijs van Euro 10,-! Loenatik mag u niet missen! ? Speciale actieprijs van Euro 10,- van 1 oktober tot 1 december ? Informatieflyers ? Filmposters Kijk ook op www.loenatik.nl Euro 12,50; van 1 oktober tot 1 december Euro 10,- 21 x 23 cm, 68 blz., gebonden prentenboek Leeftijd: vanaf 8 jaar ISBN 90 257 3134 1 NUR 282

Is Loenatik het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Loenatik