Logoland (Jennifer Government)

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

Ook uitgegeven onder de titel: Jennifer Government
De wereld waarin Jennifer Government leeft, wordt beheerst door Amerikaanse bedrijven, op wat achtergebleven gebieden zoals Europa na. In deze wereld is belasting illegaal, heb je als achternaam de naam van het bedrijf waarvoor je werkt, is de politie een beveilingsfirma, net als de National Rifle Association (NRA), en mag de regering misdaden alleen onderzoeken als ze het slachtoffer een rekening kunnen sturen. Het is werkelijk een paradijs voor aanhangers van de vrije markt.
Hack Nike, uiteraard werkzaam bij Nike, krijgt een contract aangeboden door John Nike en John Nike van de marketingafdeling. Hack denkt een nieuwe functie te krijgen maar helaas voor hem blijkt dat hij vanaf dat moment verplicht is om te zorgen voor wat extra publiciteit voor Nike?s nieuwe schoenenlijn, waarvan een paar $2500 kost. Die extra publiciteit bestaat uit? een moord. Radeloos stapt Hack naar de politie, die er doodleuk van uit gaat dat hij deze klus wil uitbesteden en zij geven de opdracht door aan de NRA.
Al snel wordt Hack gezocht door Jennifer Government, een mooie, stoere agente met een barcode onder haar oog getatoeëerd. Zij is vastbesloten om John Nike, de baas van de andere John Nike, koste wat het kost op te sluiten?

Thriller
Oorspronkelijke titel
Jennifer Government
W. Lempens
Boekerij
01 januari 2004
03 september 2008

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Een even origineel als maf boek

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Jennifer Government is de internationale doorbraak van de Australiër Max Barry en misschien wel het opmerkelijkste boek dat ik ooit las. Het begint al met de puike verzorgde omslag van het boek: strak wit met een groen oog waaronder een streepjescode is getatoeëerd. Maar ook het verhaal zelf mag er...

Reacties op: Logoland (Jennifer Government)