Lokkend bed

Hoe belangrijk een bed is weet iedereen. Er zijn droombedden met heerlijk verende matrassen en dito hoofdkussens. En wat dacht je van donzen dekbedden? Het ligt vaak aan de mensen op zich. Ieder mens heeft een andere wens. De verhaallijn in dit boek leidt u naar een bijzonder bedpaleisje in de Belgische stad Antwerpen. De voorraad van deze beddenzaak is breder dan men denkt en er worden ook waterbedden verkocht. Een zeemeermin valt eerder voor een waterbed, want een goed bed is voor ieder lichaam anders. Waar moet een meermin anders met haar staart en vinnige vinnen naar toe? Ze slapen tegenwoordig niet meer op rotsen en in schelpen. Vrouwen hebben meestal een andere keuze dan mannen. Wat denk je van kussengevechten? De Oostenrijkse kunstschilder Gustav Klimt en zijn vrouwen wisten er alles van. Vaak rijmt het allemaal wel in deze trilogie. Men zal zich aan elkaar moeten aanpassen, in welke vorm dan ook. De verhaallijnen zijn toegedekt in proza en poëzie, qua samenhang benoem ik ze als proëzie.

Is Lokkend bed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lokkend bed