Love letters

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Loveletters. 52 bijbeloverdenkingen en inspirerende handletteropdrachten. Handletteren is helemaal hip. Het werkt ontspannend en elke keer dat je ermee bezig gaat creëer je iets unieks. Het leuke is dat er bij handletteren eigenlijk geen regels zijn. Je kunt verschillende lettertypes door elkaar gebruiken en op Pinterest, Instagram, YouTube of andere websites vind je enorm veel inspiratie. Loveletters geeft nog iets extra's. Het legt een prachtige link tussen stille tijd en creatief aan de slag gaan met handletteren. In het boek vind je 52 bijbeloverdenkingen. In deze teksten staat de liefde van God, liefde voor jezelf én liefde voor de ander centraal. Het zijn korte bemoedigende en inspirerende teksten die de basis vormen voor de creatieve handletteropdrachten. Ter inspiratie is bij elke overdenking al een geletterde tekst geplaatst. Hierdoor is het boek doorspekt met voorbeelden van diverse stijlen. Je hebt een schetsblok, pennen en een tekst nodig om aan de slag te gaan. Het pakket 'Loveletters' biedt dit allemaal.

Ark Media
01 januari 2017