Lukraak

Als er orde is, is er ook chaos. Porsha Gibeon leeft het chaotische leven. Een grillig leven met ongecontroleerde wendingen veroorzaakt door haar excentrieke gothic vriendin, de grof gebekte Nola Fester; haar armzalige broer, ‘gameboy’ Stern, en haar lompe vader Levine. Oh en haar kat, Shades natuurlijk. Ze hebben allemaal invloed op het leven van Porsha. Maken het onmogelijke mogelijk en zorgen ervoor dat het nooit verwachte toch gebeurt. Hoewel gezegd moet worden dat Porsha prima in staat is om haar eigen leven te verpesten...

Porsha Gibeon is begin twintig. Haar ‘slaapkamer – annex office’, is een zelfgemaakt design centrum waar ze hard werkt om haar eigen T-shirtmerk van de grond te krijgen. Klaar om de modewereld te veroveren en wanhopig op zoek naar de liefde van haar leven. Verliefd worden is gemakkelijk, het vinden van echte liefde lijkt bijna onmogelijk. Vooral als die geliefden de relatie met oude vrienden en familie verpesten. Het leven van Porsha is onvoorspelbaar, hilarisch en op het randje. Of, zoals ze zelf graag zegt: ‘Het is mijn puinhoop en ik vind het geweldig!’

Is Lukraak het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lukraak