Lunatic

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

LUNA-TIC TIMES: de kracht van de maan These are luna-tic times: steeds meer mensen geloven in de heilzame kracht van de maan. Denk maar aan de populariteit van moon sign apps of het groeiend aantal mensen dat rekening houdt met de stand van de maan om (al dan niet) belangrijke beslissingen te nemen. Of het nu gaat om hun carrière, seksualiteit of hun moestuin. Ook in de mode flirten labels als Vetements en Valentino met kosmische prints en astrologie, net zoals kunstenaars en schrijvers zich al eeuwenlang laten inspireren door de hemellichamen. Lunatic schetst een portret van de maan door de eeuwen heen: als tijdsinstrument, muze, politiek wapen, toeristische trekpleister en als symbool van zingeving. Dit boek biedt een antwoord op alle 'maan'-vragen en legt je uit hoe je de kracht van de maan in je eigen leven kan gebruiken; een mooie maar praktische inspiratiegids met gloedvolle beelden en kunstige illustraties.

Lannoo Uitgeverij
18 juni 2020