Maan in Australie

Meisjes: alles is mogelijk. Maan laat zien dat de wereld letterlijk aan je voeten ligt. Dit keer gaat ze met Eend naar Australië...

Het laatste verhaaltje is uit. Droomtijd!
Maan geeft de wereldbol een zwiep.
Waar gaat de reis naar toe?
Eend kijkt mee.
De wereldbol stopt. ‘Aus-tra-lie-juh.’

In Australië ontmoeten Maan en Eend de sissende Mevrouw Blauw.
Voetballen ze met Mierenegel.
En kijken ze al uit naar de volgende avontuur.
Maar dan ontmoeten ze Vogelbekdier…

Mo’s Daughters gelooft dat je niet vroeg genoeg kunt beginnen met meisjes te laten zien dat de wereld aan hun voeten ligt. Met personage Maan nemen we dat heel letterlijk.

Maan is nieuwsgierig naar de wereld, gek op de natuur en stapt overal op af. Ze doet dan ook niets liever dan nieuwe landen ontdekken en andere dieren en mensen ontmoeten. Ze is dapper, veerkrachtig en gaat vindingrijk met nieuwe situaties om. Maan in Australië is een heerlijk kinderverhaal waaruit kinderen steeds weer willen worden voorgelezen. Een inspirerend, rijkelijk geïllustreerd voorleesboek (2-6 jaar) waarin je samen steeds weer nieuwe dieren, mensen, naturen en culturen ontdekt.

Is Maan in Australie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maan in Australie