Machine Learning voor dummies

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Machine learning is een vorm van kunstmatige intelligentie die zich bezighoudt met de ontwikkeling van algoritmes en technieken waarmee computers kunnen leren. Het gebruik van machine learning door bedrijven neemt wereldwijd explosief toe. Als je vertrouwd wil raken met de basisbegrippen van machine learning en het wil gebruiken om praktische taken uit te voeren, is Machine learning voor Dummies de broodnodige handleiding voor jou! Leer hoe dagelijkse activiteiten worden aangedreven door machine learning en krijg inzicht in de programmeertalen en tools die je nodig hebt. Of je nu gek bent van de wiskunde achter machine learning, of bezorgd over kunstmatige intelligentie, deze gids maakt het gemakkelijker om machine learning naadloos te begrijpen en te implementeren.
John Paul Mueller is auteur, redacteur en consultant. Hij heeft meer dan honderd boeken en meer dan 300 artikelen geproduceerd. Luca Massaron is een datawetenschapper gespecialiseerd in statistische analyse en machine learning.
voor Dummies

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker