Mädchen

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
In het voorjaar van 2007 verdwijnt een driejarig meisje tijdens een vakantie met haar ouders aan de Portugese kust. De verdwijning is groot nieuws maar wat er die avond gebeurde, wordt nooit opgehelderd.

Twintig jaar later ontsnapt een jonge vrouw in Oost-Europa aan de familie die haar jarenlang op gruwelijke wijze heeft geëxploiteerd. Ze ontvlucht een leven vol criminaliteit, geweld en misbruik. Als ze eenzaam door Europa dwaalt, begrijpt ze dat de gruwelijke manier waarop ze is misbruikt, niet normaal is. Nu ze vrij is, moet ze op zoek. Naar haar wortels, haar plaats in de wereld en zichzelf.

'Meeslepend geschreven verhaal over de nachtmerrie van iedere ouder - of van een enkel kind.'
-- Hans Maarten van den Brink
25 mei 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Goed boek

door: EMBV 1 like
Het boek ” Mädchen” handelt over een meisje dat op zoek is naar haar roots omdat ze voelt dat ze in haar ROMA familie zich niet thuis voelt, ze is anders… Daarbij wordt het meisje gebruikt en misbruikt en uitgebuit… Dit alles maakt haar sterker in haar zoektoch naar haar eigen ik…. Het...
ebook