Mag ik je even houden?

Mag ik je even houden?

Rank 46 Gelezen 14 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 59 Favoriet 3 Recensies 4
Feelgood   Topics 0

Wanneer Veerle Lars tegen het lijf loopt tijdens het vrijgezellenfeest van haar zus, slaat de paniek toe. Niemand mag erachter komen dat Lars helemaal niet haar vriend is! Gelukkig pakt Lars vlekkeloos zijn rol weer op en hij biedt zelfs aan om mee te gaan naar de bruiloft in Edinburgh. Maar is dat wel verstandig, nu ze gevoelens voor hem begint te krijgen?
Mee naar de bruiloft in Edinburgh, stiekem vindt Lars dat helemaal niet erg. Sterker nog, hij kijkt ernaar uit om de hele week met Veerle samen te zijn. De reis verloopt niet zoals gepland en ze komen onverwachts in een storm terecht, die de chemie tussen hen allesbehalve bekoelt. Lars kan Veerle niet meer weerstaan, maar weet dat hij zich zal moeten blootgeven om dit een kans te geven. Durft hij dat wel?
Op dit moment kon het me allemaal niets meer schelen. Het feit dat hij dit als beroep deed. Dat het voor hem veel minder betekende dan voor mij. Dat ik spijt zou krijgen als dit alles achter de rug was. Op dit moment wilde ik niets liever dan geloven dat hij mij net zo graag wilde als ik hem.
En omdat Lars me geen reden gaf om daaraan te twijfelen, was het voor nu genoeg.

Feelgood
Luitingh Sijthoff
19 januari 2023
19 januari 2023

Reacties op: Mag ik je even houden?