Magnetiseren - wat is dat?

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Frank den Ouden
Magnetiseren - wat is dat?
Een nuchtere en praktische uiteenzetting over helende krachten voor lichaam en geest
Prijs: 13,50
Pagina's: 192
Bindwijze: Paperback
ISBN: 978 90 6378 386 0
Magnetiseren - wat is dat? geeft antwoord op de vraag wat magnetiseren werkelijk inhoudt en hoe we deze helende energieën zowel voor anderen als voor onszelf kunnen gebruiken teneinde een evenwichtiger en gezonder leven te leiden.
Frank den Ouden beschrijft op duidelijke wijze alle facetten die met magnetiseren te maken hebben. Hij biedt niet alleen een uitstekende leidraad voor mensen die 'meer over magnetiseren willen weten' of die 'eens een bezoek aan een magnetiseur willen brengen', maar beschrijft ook aan de hand van praktijkvoorbeelden, duidelijke illustraties en diverse oefeningen hoe de lezer zichzelf in de technieken van het magnetiseren kan bekwamen om zo de helende energie te leren toepassen op lichaam en geest.
Alle hiervoor relevante aspecten zoals bijvoorbeeld de specifieke functies van de chakra's en aura's, de invloed van reïncarnatie op onze persoonlijke ontwikkeling, gidsen en engelbewaarders worden uitvoerig besproken. Speciale aandacht wordt besteed aan het verhelpen van storende alledaagse problemen en trauma's zoals faalangst, vrees voor katten en hoogtevrees. Ook het genezen van fysieke klachten zoals hoofd-, rug- en maagpijn komen aan de orde.
Door de nuchtere benadering, de logische opbouw en de voorbeelden uit de praktijk is Magnetiseren - wat is dat? niet alleen een uitstekende gids voor iedereen die meer te weten wil komen over magnetiseren maar is het tevens een praktische gids voor therapeuten.

Religie & Spiritualiteit
Parapsychologie
Schors V.O.F., Uitgeverij
27 januari 2007
27 januari 2007

Reacties op: Magnetiseren - wat is dat?