Maria Magdalena en Jezus 1 Hun leven, hun liefde, hun missie

Gabriela Gaastra-Levin heeft door middel van haar mediumschap een sterk contact met het paar Maria Magdalena en Jezus ontwikkeld. De spirituele meesters hebben haar uitgenodigd voor een openhartige inkijk in hun betekenisvolle leven tweeduizend jaar geleden. Zij wenden hun levenservaringen aan om de lezer in een diepgaand ontwikkelingsproces te brengen. Het beeld over hen zal door dit eerste deel uit een serie over hun leven en werk sterk veranderen.

Maria Magdalena en Jezus delen met ons de spirituele lessen uit hun leven, uit hun relatie en uit hun werk. Ze blikken terug op hun vorige levens op Aarde en beschrijven hun incarnatieproces en geboorte. Ze vertellen wat ze hebben meegemaakt als kinderen, gezinsleden, verliefden, ouders en als spiritueel leiders. Ook is er aandacht voor de uitgebreide educatie van Jezus in Egypte, hun gezamenlijke reis naar Alexandrië, hun beider doop in de Jordaan en het doen van wonderen. Ze leggen uit hoe ze hun leer over de 'Goddelijkheid van de mens' hebben ontwikkeld en wat ze aan leringen in de wereld hebben neergezet. Ook hun dilemma's en moeilijke momenten passeren de revue.

Maria Magdalena en Jezus vragen ons om oude aannames over hen en het menszijn voorgoed los te laten. Daarbij zijn de meesters erop uit om een 180 graden-verandering in het bewustzijn van de mens te bewerkstelligen om los te komen van de 'oerzelfveroordeling', de veroordeling van de keuze om mens te zijn, om zo te komen tot het activeren van de 'multidimensionale Goddelijke mens' op Aarde die we in wezen allemaal zijn.

Religie & Spiritualiteit
Meditatie