Maskerade man

Maskerade man is het meest onthullende en het meest genuanceerde portret van een van de meest gecompliceerde en tegenstrijdige historische figuren van onze tijd. Een strijdlustig, onzeker, eenzaam, onheilspellend en wraakzuchtig man. Slimmer dan zijn critici beweren, killer en berekender dan zijn bondgenoten denken. Een man die zich nestelde in de populaire cultuur, die steun mobiliseerde voor een greep naar de macht, waarvoor hij al dertig jaar geleden het grondwerk verzette en die hem uiteindelijk het presidentschap opleverde dat de Amerikaanse democratie tot aan de rand van de afgrond bracht.

Is Maskerade man het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maskerade man