Maurice

Kan je ontsnappen uit de tredmolen?

'Beloof me, Maurice, dat je ophoudt met moorden,' zei moeder vlak voor ze stierf.
Hoewel mijn taak als Verlosser van de Mensheid nog niet volbracht was, heb ik haar mijn woord gegeven. Wat moest ik anders, zo aan haar sterfbed.

Maurice, 65 jaar en seriemoordenaar, belooft aan zijn stervende moeder om zijn roeping op te geven. Het is voorgoed gedaan om de Mensheid te bevrijden van bumperklevers, BMW-rijders en Alfa-mannetjes.
Alles verloopt volgens plan tot zijn dochter thuiskomt met een nieuwe vriend. Een Alfa.
Kan Maurice de verleiding weerstaan?

Anne-Laure Van Neer (°1975) werkte in de toeristische sector als animatrice, reisorganisator en reisagente. Ze woont in Mortsel samen met haar echtgenoot, twee kinderen en drie katten.
Zes jaar geleden besloot ze haar job op te geven om schrijfster te worden.

In 2015 verscheen haar debuut 'Justine' dat genomineerd werd voor de Knack- Hercule Poirotprijs.

Recensies (21)

Meer recensies

Is Maurice het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maurice