Medeplichtig

VN:

Medeplichtig

Gelezen 820 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 237 Favoriet 8 Recensies 22
Thrillers & Spanning Lijsten 12   Topics 0
Stel je voor: Een vrouw staat in haar appartement, ze kijkt om zich heen en de lezer kijkt mee door haar ogen. De lezer zit meubels die zijn omvergegooid, spullen die zijn kapotgesmeten en dan draait het perspectief naar de grond. Het oog valt op het levenloze lichaam van een man. De vrouw reageert helemaal niet zoals je zou verwachten: ze brengt orde in de chaos, haalt een paar van haar eigendommen weg uit het appartement en verwijdert de vingerafdrukken. Dan pakt ze de telefoon, toetst een nummer in en vraagt iemand om hulp bij het verbergen van het lichaam. Wat is aan dit tafereel voorafgegaan?

Literaire thriller
30 december 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Lies

Subtiel en toch spannend

door: Jannelies Smit 3 likes
Nicci en Sean French behoeven uiteraard geen introductie. In hoog tempo verblijden zij hun fans met nieuwe boeken. Medeplichtig verscheen op 5 november en Crimezone kreeg de Nederlandse primeur.
In Medeplichtig lezen wij hoe Bonnie Graham, een jonge muzieklerares, geconfronteerd wordt met een...

Reacties op: Medeplichtig